Árazás

Ha a lenti árak nagyságrendje nem riasztja el, és gondolkodik egy rendszerbevezetésen, akkor érdemes beszélnünk, hogy pontosíthassuk, mire van szükség, és ez mennyibe fog kerülni.

cég pénz

Árak

A bevezetési költség számításakor 3 fő területet kell végig gondolni:

- Milyen modulokra van szükség
- Bevezetéshez milyen segítséget vár
- Milyen kapcsolódó költségek vannak


Cégpénz alkalmazás árazása

A Cégpénz ára modulok árának összegéből áll. A riport modul kivételével, minden modul önállóan is működőképes, ezért csak a használni kívánt modulok megvásárlása szükséges. Későbbi bővítés az adott modul licensz megvásárlásával lehetséges.

Pénztár modul: 30 000 Ft + áfa
Árbevétel modul: 60 000 Ft + áfa
Költségek modul: 60 000 Ft + áfa
Posta modul: 30 000 Ft + áfa
Bérletkezelés modul: 50 000 Ft + áfa
Rezsióradíj kalkulátor modul: 50 000 Ft + áfa
Ajánlat nyilvántartó modul: 50 000 Ft + áfa
Szerződés nyilvántartó modul: 50 000 Ft + áfa
Riport modul: 50 000 Ft + áfa


Bevezetési költség

Minden cégnél egyedi, attól függően, hogy a folyamatok, a vállalkozás működése mennyire összetett, szükséges-e az alkalmazás bevezetése miatt változtatni. Egy átlagos kis- és középvállalat esetén általában ez 400 000 Ft + áfa. Ennél ritkán kevesebb, de ha igény van a folyamatok áttervezésének segítésére is, akkor ez több is lehet. Ez mindig az első egyeztetésekkor tisztul ki.

Bevezetés kapcsolódó költségei

A Cégpénz alkalmazás általában nem igényel semmilyen beruházást, amennyiben van egy meglévő átlagos sebességű fájl szerver, ahol jelenleg is tárolják a cég dokumentumait.
Ha viszont a bevezetés szervezeti átalakítással és/vagy a munkafolyamatok változásával jár, akkor ezek következményeinek költségeivel is számolni kell. Pl.: új munkatárs felvétele, infratruktúrális bővítés, számlázó program beszerzése, stb.